szerda, május 02, 2007

23. bejegyzés a kicsinyességről

Valahogy nem jutok oda, hogy néhány kedves elgondolásomat megírjam, mert állandóan történik valami ebben a bántóan szűk blogtérben, ami kifordítja sekélyes világunkat a négy sarkából és hirtelen az élet és az emberi lelkek nagy tudójává tesz bennünket. Hadd lépjek be én is a körbe.......igen-biza.

Első reakciómba csak kacarásztam és heherésztem. Aztán elgondolkodtam. Aztán kacarásztam és heherésztem. Aztán most már el is keseredtem. És nekem Tihi meg Ákos is jó barátaim. És amit Ákos (Öcsike) csinált az egy példátlan esete annak, amikor a bélyeg visszanyal. A sok felháborodásban és sok támadásban-védésben talán egyetlen egyszer láttam elhangzani, hogy MI 1047szer kattintottunk be erre a bejegyzésre, holott, pl. az egologon világosan látszik, hogy nincs több szöveg. És mégis rákatt. Aztán ott benn fortyogunk.

Legtöbb 15 bekattintás éri azt a bejegyzést, ami filmekről, könyvekről, zenéről, aktuál-politikáról, fotókról, színházról, előadásokról, személyes élményekről szól. Aztan 20 fölé emelkedik ha van benne személyeskedés, gonoszság és szex. És 1047 bekatt egyetlen egy mondatért, ami a tetejében nem is Tihamérről, mint emberről szól. Ez rólunk, mint emberekről szól. Hogy milyen kis kicsinyes, szűklátókörű, szenzációéhes, kárörvendő banda vagyunk. Azt hiszem, mindent bebizonyított, amit akart. Czika Tihamér? Hát őszintén. Mit kellett volna írjon? Timó anyja picsája? Senki nem katt rá. Nelli anyja picsája? Megreped a monitor. Emőke anyja picsája? Szakszervezet alakulna a védelmébe, és így tovább. Olyan nevet kellett választani a mi tesztelésünkre, ami megosztja a közönséget és amivel kellőképp foglalkozunk. Ellentmondásos figura. És lám, színt vallottunk.

Nagyon sajnálom Tihamért. Meggyőződésem, hogy nem érdemli ezt és haragszom azokra, akik az ő személyét szidják, tisztelem azokat, akik vitába szállnak vele a feldobott témákról. Az az Ákos, akit én ismerek nem egy ilyen mondatban nyilvánítaná ki nemtetszését Tihamérrel szemben. Ellenben, az a sok genny, amit ez az egyetlen kicsi mondat kiváltott (tisztelet persze annak a kis rétegnek), hát az nekem is sok. És azt már nem Ákos írta.


Kisbetűs megjegyzés:

1. nem tudom, hogy tényleg 1047 bekatt volt-e, vagy csak rendszer buhera, mindenképp több, mint az átlag.

2. Nelli, Emőke, semmi személyes, csak ti jutottatok eszembe a sokat olvasott és kedvelt blogok kategóriájában.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kicsit itt azért megcsavarnám a dolgot: ha valaki ilyen kísérleteket folytat, ne nagyon lepődjön meg a következményektől. Mengele is jó célból csinálta, amit csinált (lásd: orvostudomány fejlesztése), csak az alanyoknak fájt nagyon. Megtudtunk valamit, de az ár igazából Tihivel lett megfizettetve. Ha a bejegyzés szerzője magát küldi el ugyanoda, azt mondanám, tegye. Biztos, abból is levonhatott volna következtetéseket. Valamiért én azt sem hiszem, hogy ez csak egy sima kísérlet volt. Ugyanis azóta se nagyon tartotta fontosnak legalább elnézést kérni Tihitől. Nem beszélve arról, hogy abban az esetben, ha velem történne hasonló, iszonyúan ideges lennék.

Thomas Bertok írta...

le a kalappal.

Névtelen írta...

Hat Timo, neha erosen nagyon meg tudsz rohogtetni. Emoke vedelmeben szakszervezet alakult volna - hat azt hittem leesek a szekrol.

Névtelen írta...

Azt se feledjük, h valószínüsíthetően a tegnap sok alkohol tartalmú folyadék öblögette a pötyörésző, kattintgató emberkék nyelőjáratait. Esetekben lehet a légzőutakat is leterhelték egy kis füstbentartással.

VNT írta...

igazad van szeklermen. nem is akost probaltam vedeni - bar lehet, hogy nem jott le egyertelmuen. arra probaltam kiterni, hogy szamomra dobbenetes volt az a reakciohalmaz is, amit ezzel a megjegyzesevel kivaltott emberekbol. en, pl. melyen sertve lennek, ha a nevemet - es ezaltal a szemelyemet is - felhasznalnak egy ilyen "jatekra". de attol egyenesen noisen elbognem magam, ha meglatnam, hogy mi indulatot felszabaditott emeberekbol, akik esetenkent nem is ismernek engem.

Névtelen írta...

Hát azért ha ilyen történne veled, így ismeretlenül is kiállnék melletted (Tihit az életben nem láttam, az Egologon/web-cafén futó emberekből kettőt ha ismerek). Úgyhogy csak ne keseregj, ha baj van :)

Névtelen írta...

eszembe sem jutott haragudni, de mégis:
miért repedne meg a monitor?

VNT írta...

nelli, csak egy ismeretlen elkepzeles volt. mert ahogy olvaslak, az az erzesem, hogy biztos nem hagynad szo nelkul es nem varnal arra, hogy majd a bloggerkozosseg megvedjen. es akkor jaj annak, akinek te ezt a sertest megvalaszolnad...ezert asszocialtam a torott monitorra. :)
szeklermen, kosz. remelem nem kell ilyen esetkeben mellem allj. de most mar tudom, hova fordulhatok, ha baj van. :)))

Névtelen írta...

Helyes. Kardban, pisztolyban, puskában jó vagyok(íjban már nem annyira, de elboldogulok), úgyhogy ember legyen a talpán, aki téged ezután sérteget. Csak kicsit messze lakom, s a távolság feltehetően egy-két hónapon belül újfent nőni fog.
(Más: hál'istennek paradicsomhoz könnyebb hozzájutni, mint miccshez :)