hétfő, április 30, 2007

22. bejegyzés az értékekről

Egy játék, amibe én is bekerültem. Kücsük a tettes. Köszönöm.

Ilyesmi kategóriáim lettek:

  1. Amiből egyszerre sokat bírok fogyasztani:

Répa

Igen-biza

Nándika

  1. Ahol jókat röhögök:

Fekete macska

Szomszédnéni

Gada

  1. Ahol büszke vagyok, hogy nő vagyok:

Répa

Edó

Gada

  1. Akiket hiányolok:

Gergő

Csomhá

Little Delving

  1. Akik virtuálisan jó pasik (személyesen nem ismerem őket):

Tempetőfi

Garat (még ha Nelli szerint le is nőztem)

Szeklermen

  1. Akik képesek és gyönyörködtetnek:

Balettka

Gertrúd

Usual

  1. Aminek a legjobban örvendek:

Movie Quotes

  1. Akikre mindig rákatt:

Nelli, Emőke, Schatz, Nandyol, Kücsük, Tihi, Tibor, Batkamanó, Editéva, Bence, Bloody Mary, Graphoman, Sütő Zsolt, stb. Tág kategória.

  1. Ami lefoglalta 2 napomat és azóta is állandóan követem:

remalom.blog.hu

Sajnálom, hogy nem vettem részt a gálán. Igaz, hogy nem sajnálom az okot, amiért nem vehettem részt. Örvendek, hogy nyertem, mégha ez nem is a blogomról, hanem a PR-omról szól. Sajnálom, hogy olyanok nem nyertek, kik jobban megérdemelték volna. Örvendek, hogy megint van közös témája 30 embernek. Sajnálom, hogy az internet is lehet szűk. Örvendek a kezdeményezésnek. Sajnálom a megosztottságot. Örvendek, hogy megismertem román blogokat. Sajnálom a szomorkás érzéseimet. Örvendek, hogy a hétvégém csodálatos volt, és hogy kaptam-adtam néhány jóleső ölelést.


Ps: Gada, Edó, Batkamanó, akik véleményére a legkíváncsibb vagyok a témában

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

ha az én dijazásomra gondoltál, akkor már megtörtént.

edo írta...

Hat en most immar mit mondjak, mert en azt szoktam, hogy vegzem a dolgom s kalap. Nna :) Tudtad-e, hogy szep ferfi neved van, te Timo :) Heippa!

VNT írta...

amsterdamban szép holland férfinév, norvégiában klassz norvég férfinév és a finn lakótársnőm szerint csakis finn férfinév lehet. most már nem tudom, kié is lehetnék, de mindenképp északi vagyok. és férfi. te hova sorolnál?

Névtelen írta...

Köszönöm.

Névtelen írta...

És gratulálok is. Ha meg már díjaztak, csak semmi setét gondolat (píár, meg ilyenek). Örülj neki :)

edo írta...

en is eszaki ferfinevkent ismerem, de szivem szerint jo tuzes déli-delinek sorolnalak s meghivnalak, hogy udvarolj nekem :D
Na, de nem kell busulni azert, mert nem vagy ferfi, elmulik ;)