csütörtök, október 18, 2007

62. bejegyzés a labdázásról

Ha ebből is hiúsági kérdést csinálok, akkor valószínűleg gond van az önértékelésemmel, de igazán jól esett, hogy N gondolt rám és labdázni akar velem. Gyorsan átgondoltam és csak öt jutott eszembe, de reménykedem, hogy írás közben még kettő előbukkan.

Tehát, 7 ok, amiért szeretem Romániát, avagy 7 dolog, amit szeretek benne.

  1. a házunkat csíkban, mert ott meleg van és nyugalom
  2. a szentimrei Büdösfürdőt szinte mindenestől, különös tekintettel néhány jól meghatározott pontjára
  3. a gyümölcsöst a tekerőpataki udvarban, mellette a feneketlen és mocskos folyóval
  4. a tényt, hogy hegy és tenger egyaránt van
  5. a lehetőséget, hogy egy becali és egy basescu típusú ember népszerű lehet
  6. a helyzetet, hogy a tegnap este az amerikai fiú meg akart győzni, hogy emigráljak, mert nem jó itt nekem és én vitatkozni tudtam vele, hogy mégis jó
  7. a meglévő és potenciális barátaimat

Elismerem, hogy kissé személyesre sikerült, de akárhonnan közelítem, ezek a dolgok azok, amiért számomra ez az ország több, mint egy vakációs célpont.

Gada, Szomszédnéni mindkét taggal, Tihamér és Batkamanó véleménye érdekel.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

kedves.

Névtelen írta...

nem ide írtam, hanem a blogomba:)..építészeti szempontból meg...Szeretem a BRD kirendeltségeket és a Tabita összes épületét. Ebben a sorrendben.